Silver and little gold and lovely black

1. - 2. - 3. - 4. - 5. - 6. - 7. - 8.
En hemsida som har grymma smycken och accessoarer är Divine by Johanna! Jag är helt förälskad i örnhalsbandet, solglasögonen och drömfångaren. Så galet snygga! Hade inte heller varit fel att ha de super snygga hörlurlarna heller. Döskallar fungerar allt. Det är hett!
Ni kan hitta deras hemsida på Facebook också. Ni hittar den HÄÄR :D

Ps!
Eftersom jag är världens snällaste så har jag fixat så ni kan få 20% rabatt om ni skriver "20PROCENT" i kassan. Passa på att shoppa på nu! 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
A website that has awesome jewelry and accessories is Divine by Johanna! I'm totally in love with eagle necklace, sunglasses and dream catcher. So hot! 

Kommentarer

Kommentera och följ med till pug paradise!

Vad heter kära du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara lilla jag som ser): (publiceras ej)

Skriv din blogg eller tumblr här och få en kaka!

Glöm inte att kommentera nu bara och få två kakor i stället för en! :D

Text Select - Hello Kitty
Trackback